Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu »eManGO«
1. ÚVOD
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu »eManGO« (ďalej len: Obchodné podmienky) sú zostavené v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa (ZVPot), Zákonom o ochrane osobných údajov (ZVOP-1), Zákonom o elektronických komunikáciách (ZEKom- 1) a Zákonom o elektronickom obchode (ZEPT), na základe odporúčaní Slovinskej obchodnej komory a medzinárodných kódexov pre internetový a elektronický obchod.
Všeobecné obchodné podmienky upravujú spôsob prevádzkovania internetového obchodu [www.emango.sk] (ďalej len “internetový obchod“), ktorý spravuje [MS UP doo, Pod Pogovco 3, 4294 Križe, tel: +421233221132 , [email protected], Registračné číslo: 8866627000, Daňové číslo: SI93087152] (ďalej len “obchodník“), práva a povinnosti poskytovateľa a návštevníkov (ďalej len “používateľ“) internetového obchodu a používateľov, ktorí vykonajú prostredníctvom internetového obchodu nákup (ďalej len: “kupujúci“). Užívateľ a kupujúci sa líšia v tom, že kupujúci uzatvorí s obchodníkom kúpnu zmluvu, pričom užívateľ tak neurobí. Kupujúci je tiež používateľ, ale používateľ nemusí byť nevyhnutne kupujúci.
Všeobecné obchodné podmienky určujú fungovanie internetového obchodu, práva a povinnosti používateľov, zákazníkov a internetového obchodu a upravujú obchodný vzťah medzi obchodníkom a zákazníkom.
Kupujúci je viazaný Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú platné v upozorní na Všeobecné obchodné podmienky a potvrdzuje svoje oboznámenie sa s nimi uskutočnením objednávky. Nákup v internetovom obchode je možný aj bez predchádzajúcej registrácie.
Tovar predávaný v internetovom obchode sú samostatné výrobky a položky. V nasledujúcom texte sa pre všetko hore uvedené používa názov tovar.
2. DOSTUPNOSŤ INFORMÁCIÍ
Obchodník sa zaväzuje mať vždy k dispozícii pre používateľa a kupujúceho:
– informácie o totožnosti obchodníka (meno a sídlo obchodníka a manažéra internetového obchodu, daňové a registračné číslo obchodníka a manažéra internetového obchodu);
– informácie o kontaktných údajoch, ktoré umožňujú používateľovi a kupujúcemu rýchlo a efektívne komunikovať s obchodníkom (e-mailová adresa a telefónne číslo obchodníka);
-informácie o základných vlastnostiach tovaru internetového obchodu, vrátane popredajných služieb a záruk;
– informácie o dostupnosti tovaru v internetovom obchode, ktoré by mali byť dostupné v primeranej lehote;
– informácie o možnostiach dodania a dodacej lehote tovaru, o ktorých je používateľ resp. kupujúci zakaždým informovaný e-mailom;
– informácie o podmienkach dodania tovaru v internetovom obchode, a síce najmenej o možných spôsoboch, miestach a termínoch dodania tovaru;
– informácie o všetkých cenách tovaru, jasne a jednoznačne určené zobrazením cenovej štruktúry, v ktorej cena tovaru pozostáva z čistej ceny tovaru, pripadných daní, nákladov na dodanie a iných poplatkov;
– informácie o možných spôsoboch platby;
– informácie o časovej platnosti ponuky z internetového obchodu;
– informácie o lehotách, v ktorých je ešte možné odstúpiť od zmluvy, a podmienkach odstúpenia, ako aj o všetkých nákladoch, ktoré obchodníkovi a/alebo kupujúcemu v dôsledku toho vzniknú;
– informácie o možnosti vrátenia tovaru v internetovom obchode a o nákladoch na takéto vrátenie alebo zrušenie, ktoré vznikli obchodníkovi a/alebo kupujúcemu;
– informácie o reklamačnom postupe kupujúceho a informácie o kontaktnej osobe obchodníka pri kontaktoch s kupujúcimi.
3. INFORMÁCIE O REGISTRÁCII
Názov spoločnosti: MS UP d.o.o.
Sídlo: Pod Pogovco 3, 4294 Križe
Registračné číslo: 8866627000
Daňové číslo: SI93087152
Daňovník: ÁNO
Zápis do registračného orgánu: 6. 5. 2021
SKD: G47.910 – Maloobchod prostredníctvom zásielkového predaja alebo prostredníctvom internetu
4. ROZDIEL MEDZI SPOTREBITEĽMI A SUBJEKTAMI, KTORÉ SA ZAOBERAJÚ ZISKOVOU ČINNOSŤOU
Používateľmi a kupujúcimi v internetovom obchode môžu byť fyzické alebo právnické osoby. Internetový obchod a fyzické osoby upravujú svoje vzájomné povinnosti týmito Obchodnými podmienkami. Internetový obchod a právnická alebo fyzická osoba vykonávajúca zárobkovú činnosť upravujú svoje vzájomné povinnosti zmluvou, v ktorej definujú všeobecné a osobitné podmienky spolupráce. V prípadoch, keď objednávku vykonáva právnická alebo fyzická osoba vykonávajúca zárobkovú činnosť, bez ohľadu na jej právnu organizačnú formu alebo vlastnícku úlohu, podlieha ustanoveniam Zákona o ochrane spotrebiteľa iba v prípadoch, keď je to výslovne uvedené v samotnom zákone.
Nákup v internetovom obchode pre fyzické osoby je možný pri každom nákupe bez registrácie. Kliknutím na „Vložiť do košíka“ používateľ a kupujúci, ktorý je fyzická osoba, potvrdzuje a zaručuje, že je starší ako 18 rokov a nebol zbavený spôsobilosti na právne úkony.
Nákup v internetovom obchode pre subjekty zaoberajúce sa zárobkovou činnosťou je možný vtedy, keď sa obchodník a kupujúci na nákupe dohodnú zmluvou, v ktorej definujú všeobecné a osobitné obchodné podmienky predovšetkým, ale nie výlučne, pokiaľ ide o:
• spôsob platby
- v hotovosti, na dobierku (platia zákonné obmedzenia pre platby v hotovosti),
- prevodom na účet predávajúceho podľa ponuky alebo proforma faktúry,
- odložená platba pre právnické osoby s príslušným bónusom;
• odstúpenie od zmluvy
• vrátenie výrobkov.
5. DOSTUPNOSŤ TOVARU
Nakupovanie v internetovom obchode prebieha v slovinskom jazyku 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Tovar je vybraný a objednaný používateľom zo zoznamu tovaru v internetovom obchode. Vzhľadom na povahu internetového obchodu sa ponuka a dostupnosť tovaru v internetovom obchode často a rýchlo mení a aktualizuje, a preto môže dôjsť aj k chybám. Pri tovare ponúkanom v internetovom obchode je uvedený skladový stav. Napriek pravidelným aktualizáciám zásob obchodník nevylučuje možnosť, že zásoba v obdobiach medzi jednotlivými aktualizáciami akcií nie je rovnaká ako skutočná. Aby bol stav zásob čo najrýchlejšie aktualizovaný, obchodník žiada používateľa, aby ho o nich informoval prostredníctvom e-mailu alebo telefónneho čísla, zverejneného na webovej stránke.
6. CENY TOVARU
Ceny v internetovom obchode sú uvedené ako online ceny. Online cena je cena, ktorá platí pre online nákupy v rámci ponúkaných možností platby. Všetky ceny v internetovom obchode sú uvedené v eurách (EUR) a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty, okrem tovaru, kde je výslovne uvedené inak. Používateľ a kupujúci majú pred nákupom k dispozícii aj online cenovú štruktúru, ktorá vysvetľuje, ktoré položky tvoria online cenu. Online cena pozostáva z čistej ceny tovaru, daní, nákladov na doručenie a prípadných iných poplatkov. Náklady na doručenie a prípadné ďalšie poplatky sú uvedené pri výpočte hodnoty objednávky pred elektronickým potvrdením objednávky a ďalej aj na faktúre. Online ceny sú platné v čase zadania objednávky a nemajú vopred stanovenú platnosť, takže sú platné, až kým sa zakaždým nezmenia. Špeciálne ceny v internetovom obchode sú označené. Online ceny sa tvoria aj na základe akčných a reklamných cien. Akčná cena je znížená bežná online cena, za ktorú sa prezentovaný tovar predáva na dobu určitú alebo neurčitú. Akciová cena je taktiež tzv. »jackpot cena», ktorá umožňuje kupujúcemu tovaru na webových stránkach počas prvých dvoch hodín po úspešnom nákupe tovaru za online cenu nakúpiť ďalší vybraný tovar za špeciálnu »jackpot cenu», ktorá je 9,99 eura. Ponuka tovaru dostupného za »jackpot cenu», sa mení, zmeny sú v doméne internetového obchodu »eManGO«. Nie je možné zrušiť objednávku pôvodného tovaru tak, aby kupujúci kupoval tovar iba za »jackpot cenu», nevyhnutnou podmienkou nákupu tovaru za »jackpot cenu», je prvotný nákup tovaru za bežnú online cenu. Tento (pôvodný) nákup dáva používateľovi/kupujúcemu ďalšiu možnosť a výhodu vložiť do košíka okrem základnej objednávky ďalší tovar alebo nákup za špeciálnu »jackpot cenu»,. Online ceny tovaru v internetovom obchode sa môžu zmeniť. Napriek úsiliu o poskytnutie aktuálnych a presných informácií sa môže stať, že sú informácie o online cene nepresné. Aby boli tieto chyby odstránené čo najskôr, obchodník prosí, aby ho užívateľ alebo kupujúci o nich informoval prostredníctvom e-mailu alebo na telefónne číslo, ktoré je zverejnené na webovej stránke. V prípade, že sa online cena počas spracovania objednávky (od momentu zadania objednávky do potvrdenia objednávky) zmení, obchodník a) upozorní kupujúceho a oznámi mu nové online ceny, v takom prípade má kupujúci možnosť zmeniť svoju objednávku alebo čiastočne alebo úplne zrušiť objednávku alebo potvrdiť objednávku za nové ceny a b) umožniť kupujúcemu odstúpiť od nákupu a zároveň mu ponúknuť riešenie, ktoré bude prispievať k obojstrannému prospechu a spokojnosti.
7. PLATOBNÉ METÓDY
Obchodník umožňuje nasledujúce spôsoby platby za tovar z internetového obchodu:
• s platobnou alebo kreditnou kartou MasterCard, Visa/Visa Electron,
• prevodom na účet obchodníka podľa ponuky alebo proforma faktúry,
• na dobierku.
V prípade platby debetnou alebo kreditnou kartou tiež platia nasledujúce podmienky:
• platiteľ musí byť rovnaká osoba ako majiteľ debetnej alebo kreditnej karty,
• po potvrdení prijatia objednávky nie je možné meniť obsah objednávky ani konečnú výšku ceny objednávky, okrem výnimočných prípadov po dohode s obchodníkom
V prípade platby na dobierku znáša kupujúci náklady vo výške, ktorú mu predávajúci ukázal pred zadaním objednávky.
Pri nákupe vystaví predávajúci kupujúcemu faktúru na trvanlivom nosiči.
8. ZÁRUKA
Na tovar je záruka, ak je to uvedené na záručnom liste alebo na faktúre, kde je uvedená aj záručná doba. Záruka je platná podľa dodržiavania pokynov na záručnom liste a po predložení faktúry. Informácie o záruke sú tiež k uvedené na stránke prezentácie tovaru. Ak nie sú žiadne informácie o záruke, na výrobok sa záruka nevzťahuje alebo informácie v súčasnosti nie sú známe. V tom prípade môže kupujúci alebo používateľ kontaktovať predajcu, ktorý mu poskytne aktuálne informácie o existencii a podmienkach záruky.
9. PRIJATIE VRÁTENÝCH POLOŽIEK
Kupujúci je povinný tovar, ktorý vydal obchodníkovi na účely zisťovania záruky alebo iného konania v súvislosti so zárukou, po ukončení konania prevziať. Tovar bude kupujúcemu vrátený na dodaciu adresu. Predávajúci zašle kupujúcemu oznámenie o vrátení tovaru z konania a vyzve ho na prevzatie tovaru. Kupujúci je povinný prevziať tovar do 14 dní odo dňa oznámenia.
Pokiaľ si kupujúci neprevezme tovar v uvedenej lehote, vec je odovzdaná predajcovi do úschovy. Obchodník uchováva položku vo svojom vlastnom sklade do 6 mesiacov od dátumu oznámenia. Po túto dobu má obchodník právo na náhradu všetkých nákladov na skladovanie a právo na náhradu všetkých nákladov potrebných na údržbu tovaru.
Po 6 mesiacoch odo dňa oznámenia môže obchodník predať tovar prostredníctvom svojho internetového obchodu a previesť sumu kúpnej ceny, po odpočítaní predajných a iných nákladov, kupujúcemu. V prípade, že je hodnota tovaru nevýznamná, to znamená že online cena nepresiahne 22 eurov vrátane DPH, obchodník ho môže darovať na dobročinné účely a v takom prípade nie je povinný kupujúcemu vrátiť žiadne peniaze. 15 dní pred uplynutím 6-mesačnej skladovacej lehoty obchodník informuje kupujúceho o zamýšľanom predaji alebo darovaní tovaru, po predaji aj o dosiahnutej cene a výške nákladov a o prevode zostávajúcej kúpnej ceny na transakčný účet kupujúceho.
10. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI
Predávajúci nezodpovedá za dôsledky použitia tovaru, zakúpeného v internetovom obchode, ktoré vyplývajú z používania, ktoré nie je v súlade s návodom na použitie tohto tovaru. Obchodník nezodpovedá za prerušenie priebehu predaja, ktoré je dôsledkom správania sa kupujúceho alebo poskytovateľov trasy alebo infraštruktúry používanej internetovým obchodom. Obchodník pracuje v súlade s platnými zákonmi a v každom okamihu sa stará o zákazníkov. Snaží sa nájsť priateľské riešenie všetkých sporov. Každú prípadnú sťažnosť môže zákazník adresovať na zverejnené kontakty. Predajca sa vždy snaží poskytnúť vhodný ilustračný materiál, opisy produktov a návody na používanie. Fotografie výrobkov v internetovom obchode sú fotografie rovnakých výrobkov, aké sa v skutočnosti predávajú kupujúcemu. Obchodník získava tovar od rôznych dodávateľov, takže môžu nastať menšie odchýlky v balení alebo vzhľade tovaru. Tieto odchýlky žiadnym spôsobom neovplyvňujú kvalitu alebo funkčnosť výrobku. Zákazníci môžu predajcu kedykoľvek upozorniť na akékoľvek chyby. Pred použitím si musí kupujúci prečítať a dodržať pokyny uvedené pri konkrétnom tovare. Každý výrobok musí byť pred použitím bezpečne testovaný. Ak si zákazník nie je úplne istý, ako výrobok otestovať, odporúčame mu výrobok nepoužívať, informovať predajcu o probléme alebo výrobok vrátiť. Obchodník a/alebo osoba, za ktorú je obchodník zodpovedný, zodpovedá za akúkoľvek škodu spôsobenú úmyselne alebo z nedbanlivosti, bez ohľadu na to, kto ju spôsobil, ako aj za prípadné nároky zo záruky vyplývajúce z materiálnych chýb, právnych chýb alebo záruky (ak je k dispozícii), ale nepreberá zodpovednosť za priame alebo nepriame škody, vyplývajúce z používania tovaru mimo hore uvedených povinností bez ohľadu na to, či bol výrobok použitý zákazníkom alebo treťou stranou správne alebo nesprávne. Toto vylúčenie je platné v maximálnom rozsahu povolenom zákonom. V prípade uplatnenia nároku na náhradu škody u predávajúceho, ten obmedzuje svoju zodpovednosť za škodu na trojnásobok predajnej hodnoty tovaru, pokiaľ by toto obmedzenie bolo zjavne neúmerné so spôsobenou škodou.
11. COOKIES
Cookie je krátky text, ktorý webová stránka odošle prehliadaču pri návšteve webovej stránky, na ktorej internetový obchod funguje. Webová stránka pomocou cookie rozpozná a zapamätá si údaje o návšteve webovej stránky a umožní návštevníkovi webovej stránky priateľskú a jednoduchšiu online aktivitu. Prostredníctvom súborov cookie obchodník upraví obsah na webovej stránke, zapamätá si preferencie používateľa a zaznamená návštevu webovej stránky alebo internetového obchodu. Prehliadanie online obchodu s cookies je príjemnejšie, rýchlejšie a efektívnejšie. Na začiatku návštevy webovej stránky alebo obchodu dostane každý návštevník súbor cookie na identifikáciu a sledovanie nákupného košíka. Internetový obchod môže v počítači návštevníka ukladať aj ďalšie cookies, ktoré majú za úlohu informovať o prevádzke a akciách a udalostiach, ktoré sa v rámci internetového obchodu uskutočňujú. Všetky cookies sú umiestnené na https://emango.sk/piskotki/.
12. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV A BEZPEČNOSŤ
Obchodník sa zaväzuje spracovávať zozbierané údaje používateľov a kupujúcich výlučne na účely internetového obchodu a nebude ich poskytovať tretím osobám, s výnimkou prípadov, keď na takéto postupovanie existuje právny podklad, napríklad podozrenie z internetového podvodu. Každý používateľ a zákazník na webových stránkach s výslovným súhlasom umožňuje ukladanie a spracovanie osobných údajov za účelom plnenia objednávky a komunikácie súvisiacej s objednávkou.
Ak používateľ udelil výslovné povolenie na spracovanie údajov na účely priameho marketingu a skúmania nákupných návykov, môžu byť tieto údaje použité aj na tieto účely.
Obchodník uchováva IP adresy všetkých návštevníkov internetového obchodu po dobu dvoch rokov a pre registrovaných používateľov aj všetky povinné údaje a voliteľné údaje, ktoré zadali pri registrácii. Obchodník navyše uchováva:
• adresy na doručenie tovaru,
• e-mailové adresy kupujúcich,
• krajina pobytu registrovaného používateľa,
• čas a dátum registrácie a
• archív komunikácie medzi obchodníkom a registrovaným používateľom.
Doručovacej službe poskytujeme iba potrebné informácie na doručenie, a to:
• meno a priezvisko kupujúceho,
• dodacia adresa zákazníka a
• kontaktné telefónne číslo.
Používateľ alebo kupujúci je tiež sám zodpovedný za ochranu osobných údajov. Obchodník môže použiť údaje v anonymizovanej a agregovanej forme na účely štatistickej analýzy a optimatizáciu internetového obchodu. Obchodník má vybudovaný systém informačnej bezpečnosti, ktorý zahŕňa technické, procesné a organizačné opatrenia.
Obchodník v internetovom obchode neprijíma objednávky od niekoho, o ktorom vie alebo má podozrenie, že je dieťaťom, bez výslovného súhlasu svojich rodičov alebo opatrovníkov. Obchodník v internetovom obchode neponúka voľný prístup k tovaru, ktorý je škodlivý pre deti. Obchodník neakceptuje žiadne osobné údaje týkajúce sa detí bez výslovného súhlasu rodičov alebo opatrovníkov, ani neposkytne údaje prijaté od detí tretím stranám, okrem rodičov alebo opatrovníkov. Akákoľvek komunikácia zameraná na deti bude primeraná ich veku a nebude využívať dôveru detí, nedostatok skúseností alebo pocit lojality.
Všetky ďalšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v dokumente zverejnenom na webovej stránke »eManGO« pod názvom Zásady ochrany osobných údajov.
13. UZAVRETIE DOHODY O NÁKUPE A PREDAJI
Kúpna zmluva medzi obchodníkom a kupujúcim je v internetovom obchode uzatvorená v momente, keď obchodník zašle kupujúcemu elektronickú správu o stave jeho objednávky s názvom: potvrdenie prijatia objednávky. Od tohto momentu sú všetky ceny a ďalšie podmienky pevné a platia pre obchodníka aj kupujúceho. Tento e-mail nepotvrdil, že tovar je na sklade alebo že sa odoslanie tovaru začalo, ale iba oznámi kupujúcemu, že obchodník dostal objednávku a že sa začal postup kontroly dostupnosti tovaru. Kupujúci je osoba s údajmi uvedenými pri zadávaní objednávky. Neskôr nie je možné zmeniť údaje o zákazníkoch. Kúpna zmluva (t.j. prvá elektronická správa o stave objednávky) je uložená v elektronickej forme na serveri obchodníka a zákazník, ktorý je registrovaným používateľom, je kedykoľvek k dispozícii v jeho užívateľskom profile (MÔJ ÚČET).
Po skontrolovaní dostupnosti odošle obchodník zákazníkovi potvrdenie objednávky s odkazom v e-maile s informáciou o termíne a doručení tovaru. Predávajúci v dohodnutom termíne pripraví objednané výrobky a odošle a upozorní zákazníka e-mailom. V e-maile obchodník taktiež informuje zákazníka o politike vrátenia tovaru a informuje ho o kontaktných osobách v prípade reklamácie alebo omeškania dodania.
Po doručení objednaných položiek obchodník zašle kupujúcemu aj faktúru, a to vo formáte pdf na e-mailovú adresu kupujúceho resp. vytlačená faktúra je prílohou dodaných položiek. V prípade osobného odberu na odbernom mieste obdrží kupujúci pri prevzatí vytlačenú faktúru za zakúpený tovar. Faktúra obsahuje štruktúru ceny a všetkých nákladov spojených s nákupom, ako aj upozornenie na právo odstúpiť od zmluvy.
Kupujúci je povinný pred odoslaním objednávky skontrolovať správnosť údajov. Na neskoršie námietky ohľadom správnosti vystavených faktúr sa neprihliada.
Pokiaľ kúpna cena za vykonanú objednávku kupujúcim nie je prevedená na bankovom účte obchodníka do 7 pracovných dní (bankový prevod), je objednávka predávajúcim považovaná za zrušenú a kúpna zmluva prostredníctvom internetového obchodu je ukončená.
14. POSTUP NÁKUPU
Užívateľ si vyberie tovar a vloží ho do košíka. Po vybratí si môže košík ešte pred zadaním objednávky prezrieť a zmeniť množstvo tovaru v košíku alebo jednotlivý tovar z košíka odstrániť. Užívateľ si zvolí spôsob platby, dodaciu adresu a zadá objednávku. V procese nákupu má užívateľ možnosť, že okrem e-mailovej adresy internetovému obchodu »eManGO« dá aj iné kontaktné údaje, ak si želá byť informovaný o ďalších kampaniach, propagáciách, prieskumoch a podujatiach, ktoré organizuje internetový obchod »eManGO«, a to prostredníctvom správ a/alebo cez viber používateľa. V súlade s dokumentom o ochrane a spracovaní osobných údajov poskytuje internetový obchod »eManGO« maximálnu starostlivosť pri správe a uchovávaní osobných údajov používateľov. Viac informácií o účele zhromažďovania osobných údajov nájdete v dokumente o ochrane a spracovaní osobných údajov internetového obchodu »eManGO«.
Po zadaní objednávky dostane užívateľ e-mailom správu o prijatí objednávky do informačného systému obchodníka. Stav takejto objednávky je „objednávka prijatá“ alebo „predobjednávka“ a nezaväzuje obchodníka poskytnúť objednané produkty, kým takúto objednávku obchodník nepotvrdí.
Používateľ môže zrušiť objednávku do dvoch hodín od potvrdenia prijatia objednávky. Ak užívateľ objednávku nezruší, objednávka prejde do ďalšieho spracovania. Predávajúci skontroluje objednávku, skontroluje dostupnosť objednaných výrobkov a objednávku potvrdí alebo odmietne s uvedením dôvodu. Obchodník môže zákazníkovi zavolať na jeho kontaktné telefónne číslo alebo ho kontaktovať e-mailom za účelom overenia údajov alebo zabezpečenia správnosti dodania. Pri tovare, ktorý obchodník nemá na sklade, je viazaný výlučne na dodanie dodávateľmi a na čas, v ktorom môže jednotlivý dodávateľ dodať tovar obchodníkovi. O dodaní tovaru informuje obchodník kupujúceho e-mailom. Pokiaľ je dodacia lehota tovatu príliš dlhá a kupujúci nechce čakať, môže to kupujúci oznámiť obchodníkovi. Ten odstráni tovar z objednávky a vráti kupujúcemu kúpnu cenu, pričom ostatné výrobky z objednávky podľa výberu kupujúceho buď dodá, alebo zruší.
Zmluva o nákupe objednaného tovaru medzi kupujúcim a predávajúcim je neodvolateľne uzatvorená potvrdením prijatia objednávky obchodníkom, to znamená, keď obchodník zašle kupujúcemu e-mail o stave jeho objednávky, ktorý obsahuje potvrdenie prijatia objednávky.
Pri objednávkach, ktoré sa odchyľujú od priemerných objednávok obchodníka alebo má obchodník podozrenie, že existuje podozrenie zo zneužitia, si obchodník vyhradzuje právo kontaktovať potenciálneho kupujúceho pred uzatvorením zmluvy, skontrolovať objednávku a v prípade potreby požiadať o iný spôsob platby z uvedených spôsobov platby, alebo objednávku celú alebo čiastočne zamietnuť.
Obchodník nepreberá žiadnu zodpovednosť za škody, ktoré by vznikli v dôsledku dlhších dodacích lehôt alebo v dôsledku nedostupnosti tovaru, ktorý obchodník nemá vo vlastnom sklade.
15. DORUČENIE
Obchodník sa zaväzuje, že každá objednávka bude spracovaná do 2 pracovných dní po uskutočnení platby. V prípade, že to z akéhokoľvek dôvodu nie je možné, obchodník o tom informuje kupujúceho.
Obchodník pripraví tovar, zašle ho na adresu dodania zvolenú kupujúcim a informuje ho e-mailom. Tiež informuje zákazníka o postupoch vrátenia tovaru, oneskorení dodania a sťažnostiach.
Spoločnosť umožňuje iba doručenie poštou (GLS).
Po príprave tovaru ho obchodník odošle dodacou poštou. Dodaný tovar môže zmeškať termín zvolený kupujúcim, pretože o doručenie sa stará externý partner. V prípade nesprávnej dodacej lehoty môže kupujúci podať sťažnosť na doručovacej pošte (GLS).
Kupujúci alebo adresát je povinný skontrolovať množstvo a kvalitu tovaru pri jeho prevzatí. Kupujúci alebo adresát sa výslovne zaväzuje zrieknuť sa iných spôsobov náhrady vzniknutých nákladov, kúpnej ceny a zaplatených nákladov na dodanie, ako sú nároky vo forme občianskoprávnych žalôb a podobne, z dôvodu následného dodania tovaru alebo iného spôsobu dodania tovaru, a zachová všetky ostatné minimálne práva v súlade s ustanoveniami článkov 23 a 24 Zákona o ochrane spotrebiteľa.
16. PRÁVO KUPUJÚCEHO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Kupujúci má právo do 15 dní odo dňa doručenia objednaného tovaru informovať predávajúceho na e-mailovú adresu [email protected], že odstupuje od kúpnej zmluvy, a to bez uvedenia dôvodu takéhoto rozhodnutia. Za čas odstúpenia od zmluvy sa považuje deň a hodina prijatia správy na vyššie uvedenú e-mailovú adresu o odstúpení od zmluvy. Dátum vrátenia tovaru je deň, kedy bol tovar odoslaný predajcovi. Tovar je potrebné vrátiť predajcovi najneskôr do 14 dní od poslaného oznámenia o odstúpení od nákupu. Vrátenie zakúpeného tovaru obchodníkovi v lehote na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje za oznámenie o odstúpení. Jediné náklady, ktoré kupujúci znáša z dôvodu odstúpenia od kúpnej zmluvy, sú náklady na vrátenie tovaru predajcovi. Toto sú jediné náklady, ktoré kupujúci znáša z dôvodu odstúpenia od kúpnej zmluvy a sú účtované podľa cenníka doručovacej služby a závisia od druhu zásielky.
Pre odstúpenie od zmluvy je nutné vyplniť formulár na online odkaze:
Online odkaz na na odovzdanie požiadavky: http://msup.si/returns/?lang=sk
V prípade odstúpenia od zmluvy spotrebiteľ vráti prijatý tovar na adresu:
MS UP d.o.o.
Budča 1039
999 99 Budča
Tovar, ktorý kupujúci vráti, musí byť nepoškodený a v rovnakom množstve ako v čase prevzatia tovaru kupujúcim, jedine ak je tovar zničený, poškodený, stratený alebo sa znížilo množstvo tovaru, a kupujúci za to nie je zodpovedný.
V prípade, že kupujúci medzi prijatím a vrátením tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy tovar používa, má obchodník právo uplatniť voči kupujúcemu nárok na vrátenie zníženej hodnoty tovaru z dôvodu použitia. Kupujúci nie je oprávnený vrátiť tovar, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo hygieny, alebo je zapečatený, a kupujúci plombu otvoril po obdržaní tovaru.
Kupujúci je zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru, ak je zníženie hodnoty spôsobené konaním, ktoré nie je nevyhnutné na určenie povahy, vlastností a použitia výrobku.
Prijatie platieb bude vrátené čo najskôr, najneskôr však do 14 dní odo dňa prijatia vráteného tovaru. Aby bola zaistená vysledovateľnosť, presnosť a včasnosť vrátenia peňazí, refundácia platby zákazníkovi sa realizuje výlučne prevodom na jeho transakčný účet. Nárok na vrátenie kúpnej ceny v prípade uplatnenia záruky a vecných chýb je podrobnejšie upravený ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa.
Tovar, ktorý sa rýchlo pokazí, alebo má krátku trvanlivosť, nie je dovolené vrátiť.
Pokiaľ si kupujúci objednal nesprávny tovar a chce ho vymeniť, náklady na poštovné (nový alebo vymenený tovar) si hradí sám.
17. VECNÁ CHYBA
Vecná chyba je, keď:
• tovar nemá vlastnosti, ktoré sú potrebné na jeho bežné použitie alebo ďalšie použitie;
• tovar nemá vlastnosti potrebné na špeciálne použitie, na ktoré ho kupujúci kupuje, ale ktoré bolo obchodníkovi známe alebo mu mali byť známe;
• tovar nemá vlastnosti a charakteristiky, ktoré boli výslovne alebo konkludentne dohodnuté alebo predpísané;
• predávajúci dodal tovar, ktorý nezodpovedá vzoru alebo modelu, pokiaľ vzor alebo model bol zobrazený kvôli informovaniu.
Vhodnosť tovaru sa kontroluje pri inom, bezchybnom tovare rovnakého druhu, ako aj pri údajoch výrobcu alebo údajoch na samotnom tovare. Kupujúci je povinný v zákonnej lehote oznámiť obchodníkovi akúkoľvek vecnú chybu spolu s podrobným popisom chyby a zároveň umožniť obchodníkovi kontrolu tovaru. Právo reklamovať vecnú chybu tovaru podrobnejšie upravujú ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Spotrebiteľ, ktorý správne upozornil predávajúceho na vecnú chybu, má právo požadovať od predávajúceho:
• aby odstránil chyby tovaru alebo vrátil časť sumy zaplatenej sumy v pomere ku chybe
alebo;
• vymenil chybný tovar za nový bezchybný tovar alebo;
• vrátil zaplatenú čiastku.
Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posúdi z hľadiska bežného tovaru rovnakého druhu a s prihliadnutím na akékoľvek vyhlásenia predávajúceho o vlastnostiach tovaru, ktoré podal predávajúci alebo výrobca, a to najmä reklamou, predstavením tovaru alebo uvedením informácií na tovare.
Na zodpovednosť za vecné chyby sa vzťahujú ustanovenia Kódexu práv a povinností a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
Kontaktujte nás a nahláste vecnú chybu na: [email protected]
18. PRIAMA KOMUNIKÁCIA
Pokiaľ chce používateľ alebo kupujúci komunikovať priamo s predávajúcim, môže zavolať na telefónne číslo +421233331091. Pre pomoc a dodatočné informácie má používateľ alebo kupujúci k dispozícii aj e-mailovú adresu [email protected]
Pokiaľ používateľ alebo kupujúci udelil svoj výslovný súhlas, obchodník bude kontaktovať používateľa alebo kupujúceho prostredníctvom e-mailu vo forme informatívnych e-mailov. Takéto správy budú jasne a jednoznačne označené ako informačné správy a ich obsah nebude podporovať nákup. Odosielateľ informatívnych e-mailov bude jasne viditeľný a používateľ alebo zákazník bude mať vždy možnosť odhlásiť sa z prijímania takýchto e-mailov. Odhlásenie používateľa alebo zákazníka z odberu reklamných správ bude obchodník trvalo dodržiavať.
Okrem vyššie uvedeného obchodník umožňuje používateľom komunikovať priamo prostredníctvom SMS a správ na platforme Viber. Zhromažďovanie týchto osobných údajov je dovolené len s výslovným súhlasom používateľa/zákazníka so zhromažďovaním a spracovaním týchto osobných údajov. Ak používateľ/zákazník udelí takýto súhlas, »eManGO« môže použiť odoslané osobné údaje (vrátane histórie nákupov a nastavení používateľa /zákazníka) na personalizovanú komunikáciu prostredníctvom správ SMS, telefónnych hovorov, tlačených katalógov a/alebo e-mailov týkajúcich sa produktov, špeciálne ponuky, prieskumy, akcie a iná komunikácia. Používateľ/zákazník môže svoj súhlas so zasielaním e-mailov kedykoľvek odvolať kliknutím na odkaz na odhlásenie v každej správe.
19. HODNOTENIA, NÁZORY A ODPORÚČANIA POUŽÍVATEĽOV
Hodnotenia, názory a odporúčania používateľov a zákazníkov (ďalej len názory) a recenzie na tovar sú jedným z najdôležitejších obsahov internetového obchodu, ktorých úlohou je lepšie informovať komunitu používateľov a zákazníkov. Obchodník umožňuje zverejnenie názorov iba registrovaným používateľom internetového obchodu. Odoslaním stanoviska používateľ alebo kupujúci výslovne súhlasí s podmienkami použitia svojho názoru a dovoľuje obchodníkovi zverejniť časť alebo celý text vo všetkých elektronických a iných médiách.
Obchodník si vyhradzuje právo posúdiť a zverejniť názory. Obchodník nepovoľuje publikovanie názorov, ktoré sú akýmkoľvek spôsobom urážlivé, diskriminačné, rasistické, sexistické, zavádzajúce alebo inak nevhodné, a nepredstavujú informácie o tovare internetového obchodu, ktoré by boli užitočné pre používateľov a zákazníkov.
20. SŤAŽNOSTI A SPORY
Obchodník rešpektuje práva spotrebiteľov a koná v súlade so Zákonom o ochrane spotrebiteľa. Predajca internetového obchodu robí všetko pre to, aby zaistil spokojnosť používateľov a zákazníkov, ale nemôže sa úplne vyhnúť ich nespokojnosti, ktorá sa najčastejšie prejavuje formou sťažnosti alebo reklamácie.
V týchto prípadoch používateľ alebo zákazník zašle sťažnosť telefonicky na čislo +421233331091 alebo e-mail [email protected]. V súlade s právnymi predpismi obchodník neuznáva žiadneho iného poskytovateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, len toho, ktorý je kompetentný na riešenie spotrebiteľských sporov, ktoré môže spotrebiteľ začať v súlade so Zákonom o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
21. ZMENY VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENOK
V prípade zmien predpisov upravujúcich prevádzku internetových obchodov, ochranu údajov a ďalšie oblasti súvisiace s prevádzkou internetového obchodu obchodníka, môže obchodník zmeniť a/alebo doplniť všeobecné obchodné podmienky, a s tým zakaždým oboznámi používatelov a zákazníkov vhodným spôsobom. Akákoľvek zmena alebo doplnenie všeobecných obchodných podmienok nadobúda platnosť a účinnosť uplynutím 8-dňovej lehoty od zverejnenia zmien a/alebo doplnkov. Pokiaľ je zmena a/alebo zmena Všeobecných obchodných podmienok potrebná za účelom zosúladenia s predpismi, môžu tieto zmeny a/alebo doplnky výnimočne nadobudnúť účinnosť a začnú sa používať v kratšom časovom období.
Používateľ alebo zákazník, ktorý nesúhlasí so zmenami a/alebo dodatkami týchto všeobecných obchodných podmienok, musí odvolať svoj súhlas so všeobecnými obchodnými podmienkami do 8 dní od zverejnenia oznámenia o zmenách a/alebo dodatkoch k všeobecným obchodným podmienkam; po uplynutí tejto lehoty opačný dôkaz nie je prípustný, že používateľ súhlasí so zmenami a/alebo doplnkami Všeobecných obchodných podmienok. Odvolanie súhlasu sa robí tak, že používateľ písomne oznámi obchodníkovi zrušenie.
Potrebujete pomoc?
Ak máte akékoľvek problémy, neváhajte nás kontaktovať.
Kvalitné produkty
Starostlivo vybrané produkty len pre vás a vašich blízkych.
Bezpečný nákup
Bezpečný online nákup kartou alebo na dobierku.
Rýchle dodanie
Rýchle doručenie k Vám domov.
Vždy tu pre vás
Po úspešnom zadaní objednávky sa o všetko postaráme my.